גישור בין בני זוג

משרדנו דוגל בהליכי גישור, שכן זו דרך המלך לשם סיום ראוי ומכובד של נישואין או זוגיות עם כמה שפחות משקעים, ועם מינימום נזק לבני הזוג והילדים.

עורכי הדין במשרד הינם בוותק רב של מעל 20 שנה, ואלו בעלי ניסיון רב בגישור, כאשר הרוב המכריע של הליכי הגישור מסתיימים בהסכם ראוי ומכבד וזאת קרוב ל100%.

לא אחת ממנים בתי המשפט את עורכי הדין במשרד כבעלי תפקיד לרבות בגישור, ועל מנת לסיים בהסכמים את סכסוכי בני הזוג, וזאת לאור המומחיות בהגעה להסכמים.

עורכי הדין במשרד יודעים היטב מה תהא התוצאה הסופית בבית המשפט במקרה של הליכים משפטיים, ועל כן סבורים כי ברגע שהתוצאה ידועה אין כל טעם במלחמות מיותרות וניתן להגיע להסכמים במינימום נזק לכלל המשפחה.

בגישור ניתן בעצם לפתור את הסכסוך בדרכים יצירתיות, ולשים דגש עם הרצונות השונים של בני הזוג, תחת ניהול הליכים שבהם התוצאה אינה גמישה כלל, ובגישור הצדדים נשמעים היטב ולאורך זמן, דבר שלא תמיד קורה בניהול משפט, המה גם והנזק קטן לאין שיעור וזו מהבחינה הנפשית.

עורכי הדין במשרד מעודדים את בני הזוג להתחיל תמיד עם גישור, דבר שמצמצם נזקים, הן כספיים והן נפשיים וזאת במינימום זמן, תוך תכנון משותף עם עורכי הדין את היום שאחרי הנישואין, בניית תכנית כלכלית וכל צורך אחר של מי מן הצדדים.

לשם כך לא אחת נעזרים הצדדים בעורכי הדין, וזאת במסגרת הגישור, לשם ייעוץ כלכלי, לרבות בחינת המסה הכלכלית של בני הזוג, האופק הכלכלי של כל אחד מהם תוף בחינת הצרכים והפתרונות האפשריים להם.

צרו איתנו קשר היום

מלאו פרטים לתיאום פגישת ייעוץ: